Wir backen (?)

Hejsan!
Dagen började med träning men han inte träna lika länge som vanligt eftersom jag skulle till skolan tidigare då jag och Mathilda skulle öva inför PA-presentationen. Fick lite panik när det var en kvart kvar och vi inte var färdiga med allt men det gick väl helt okej ändå.. tror jag!

På tyska-lektionen var det bakning som gällde! Vi bakade något som jag inte kommer ihåg vad det heter men det var äpplen som var blandade med lite annat som man "bakade in" i smördeg. Resultatet blev i alla fall mycket bra :D Passade på att ta lite bilder på alla duktiga "tyskar" (;

Visst ser det gott ut...? xD

Alla var vi glada att vi fick baka!


Stannade kvar i skolan och pluggade lite, sen gick jag ner till stan med Leila och vi insåg att nästa gång vi träffas kommer vara i Lloret, Sjukt ju!!

Skulle sedan göra lite ärenden men gick inget vidare. Skulle bl.a. hämtat ett par skor som varit på klackning men tydligen hade det hänt något tragiskt inom familjen så det var stängt...
Tog sedan bussen till Dezza för att prova balklänningen igen eftersom den skasys upp och in lite. Sen åkte jag och mamma för att kolla på studentpresent coh studenplakat!

 

När jag kom hem hade jag så sjukt ont i huvudet så åt lite och la mig i sängen och somnade lite.. Nu håller jag på att plugga till NK-seminariet imorgon. Fan orkar verkligen inte. Vill inte. Känner mig inte alls redo. Blir en sen kväll/natt idag känns det som.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0