Valborg

Tjeeena!
Igår var det alltså valborg. Har aldrig nu på senare år haft ett riktigt lyckad valborg så det var på tiden att ändra det kände jag. Så blev det, har en riktig kanonkväll igår!! Åkte hem till Lina där det var en del folk, förfestade på ett bra tag. Lyssnade och sjöng med i gamla godinglåtar oså!
Sen tänkte vi åka bussen till stan, klockan var 23.06, bussen gick 23.05, vilken otur man kan ha med tanke på att nästa buss inte gick förrän halv 1 ;O Så Lina ringde taxi, men inte kom man fram inte så det slutade med att Lina fick skjutsa mig på cykel ner till stan vilket iofs kände som det gick både snabbt o bra!

Väl nere i stan gick vi till Sports en snabbis sedan vidare till Terrassen där det var sjuukt mkt folk. Har aldrig varit där innan, bara när det varit Loft och då är det ju väldigt liten yta att vara på, men nu var det mycket större och skönare stämning oså!
En bild såklart, Muuums!
Vaknade kvart över 1 idag och mådde ganska bra. Värre var det när jag först vaknade vid 10-tiden, trodde mitt huvud skulle sprängas, usch fy. Gick upp och åt frukost och sen frågade Johanna mig om jag ville följa med till Pannkakshuset och vem säger nej till det? ;D När vi varit där bestämde vi oss på hemvägen för att ha myskväll med matlagning och film så vi svängde förbi affären och köpte lite mat och gotte :D

Nu är jag hemma och ska lägga in lite bilder/videoklipp från gårdagen haha, man undrar ju hur bra resultatet blev egentligen?! Sen vid 6-7-tiden kommer Johanna hit så börjar vi vår myskväll!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0