Stekande och plugg

(Vafan, trodde jag hade publicerat mitt inlägg.. men tydligen inte?! Aja, här kommer det!)

Tjao!
Igår blev det ju som sagt myskväll med matlagning och film. haha, fan vad jag skrattade när jag kom in i vardagsrummet och såg hur mycket mat det blev, såg ju ut att vara middag för typ 10 pers xD

Mm gooott


Johanna stack hem vid 2-tiden så det var bara till att sova sen..ungefär.
Idag
vaknade jag redan vid halv 11 typ. Kollade på tv och åt frukost ett tag sen gick jag ut och solade, pluggade, gjorde smoothie, solade, pluggade, åt mat och nu har jag pluggat sen jag åt.
Filosofi är det jag har pluggat, sjukt segt men nu är den väl nästan färdig, tyvärr lär det inte bli något MVG.. men jag är så trött på det så jag orkar inte mer.

Nu håller jag på att skriva utvärdering av PA, ungefär lika tråkigt som hela kursen varit... dvs. sjukt tråkigt. Men nu är det Ballar av stål så jag tar mig en välförtjänt paus och kollar på det!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0