Underbaart. Awesome. Sjukt. 17

Tjaa!
Idag var det NK-seminarie på morgonen.. fyfan. Fick självklart det "förbundet" som jag verkligen inte vill ha -.- Skulle argumentera för nått kristet förbund, ganska svårt. Så typiskt verkligen. Kommer säkert behöva göra någon komplettering nu för att få vg.

Var kvar i skolan och skrev färdigt och lämnade in Religionen. Stack sedan och tränade! Så duktig har jag varit denna veckan, tränat 3 gånger (; Måste ju passa på nu innan man drar! Tog 16.40-bussen hem.

Detta är vad jag har lyckats ta fram!
Nu har jag börjat ta fram grejjer jag ska ha med mig.. eller kläder iaf! Känns så overkligt att vi faktiskt åker om 4 dagar!!! Tänk, jag kommer inte vara i skolan på 17 dagar :D Ska bli så skööönt att komma härifrån verkligen!

Nu är det bara geografi-inlämningen kvar, ska försöka göra det ikväll annars får jag göra resten under dagen imorgon!

Och en annan grejj som gjorde dagen liiteliite (mycket) bättre... nu har jag äntligen fixat sommarjobb!!! Dock är det bara 5 veckor, men det är i Rottne och vem vet, man kanske får hoppa in nångång dåodå?
Aja... V. 28-32 är det iaf! Så rätt skönt ändå att kunna chilla i början av sommaren.. OCH då kanske man ska ta tag i körkortet också? (;



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0