Snart bär det av

Tjaao!
Nu är strax helgen över. Den har varit mycket bra. Bobby kom hit på fredagkvällen och åkte hem idag. Vädret har ju varit skit så vi har mest hållt oss inne, spelat Wii, Xbox 360 och lite såntdär!

Såhär många resväskor skulle jag behöva!
Sen han åkte hem har jag packat endel.. senast jag vägde väskan låg den på 17,nånting... den får väga 15... någon är körd!! Stoppade ner massa skit i handväskan istället så får hoppas på att den stora väskan väger lite mindre nu... dock är ju inte ens allt nedpackat i den stora.. undrar hur detta ska sluta?!

Får lite panik på att jag fortfarande inte skrivit något mer på geografi-arbetet som ska in imorgon... måste skriva minst 1,5 sidor till... helst 2,5 sidor.. men får se vad jag får ihop... istället för att plugga gör jag allt annat som är roligare... t.ex. gör en "Spanien-10-lista" med skön musik att lyssna på innan det blir partyparty!

Näe.. nu är klockan lite mer än 23.00. Jag måste göra färdigt arbetet... känner på mig att jag kommer vara uppe i minst 2-3 timmar till. Sen ska jag gå upp vid klockan halv 5 på morgonen. Är det någon mening att sova?

Tåget går 06.06 och tidsoptimist som jag är så måste jag växla pengar innan tåget går. Flyget går sen vid halv 1 typ. Gör en mellanlandning och framme i Barcelona vid kvart i 7. Hoppas inte några flyg är inställda bara.. så ska nog allt gå bra!

Känns sjukt att man ska åka helt själv utan några föräldrar i 2 veckor!! Första gången och än så länge känns det fortfarande inte så snart!! Aja.. detta blir kanske sista inlägget på 2 veckor.. vet inte om vi kommer sitta vid datorn något.. men ha det så bra här i kalla, gråa Sverige!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0