PA hela dagen

Idag var en ledig dag.. eller rättare sagt, en eget-arbete-dag. Och det kan jag säga att för första gången.. eller nästan iaf... så har jag faktiskt pluggat stora delar av dagen...
Joel Kinnaman är ju med i denna filmen, snyggg!
Även om han kanske inte var så snygg på denna bild.
Mathilda kom till mig vid kvart över 7-tiden. Vi segade ganska länge innan vi satte på en film "Tjenare Kungen" som var ganska rolig faktiskt samtidigt som vi åt frukost. Senare började vi skriva på manuset till PA-presentationen som vi ska ha imorgon. Tiden rann iväg och det var dax för mig att laga mat (!). Sen skrev vi lite till.. och lite till.. sedan stack hon hem.

Under kvällen har jag satt ihop en PP också.. blev ganska bra måste jag nog säga =) Nu blir det till att öva in replikerna också! Tänkte ju skriva färdigt religionen.. men vet inte om jag pallar det nu.
F.ö. så sjukt gött... fick VG+filosofin... jag som tyckte den var världens plåga och trodde på max ett G+ men där ser man!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0