lite fix

Tja!
Idag var första dagen på min låång-ledighet!! Gick upp vid halv 11-tiden. Efter frukosten stekte jag lite kycklingfilé som vi ska ha till maten ikväll.

Sånhär cool spargris skulle man ha (;
Var på banken och satt in mina pengar jag hade i spargrisen.. blev sur när jag märkte att jag inte alls hade så mycket pengar jag räknat med, trodde jag hade minst 500 :O.. är nästan säker på att jag lagt i mer pengar men nähä.. tydligen inte.. Det var ganska nära 500 iaf.

Har hunnit med att städa också och nu ska jag försöka göra färdigt geografin..so not fun. Kan ju säga som så att det fick inte bra igår. Gjorde inget! Oväntat? Nej.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0