Kind of sucks

Japp, då var man fortfarande sjuk men pallarade mig ändå till skolan för... i princip ingenting.. men det visste jag iofs.. behövde lämna in loggboken och prata med några lärare.

Åkte hem vid tio över 2 och bestämde mig för att skita i pubrundan, hur tråkig jag än låter så var det bäst så. Har 7 saker i skolan nu fram till fredag och känner att jag måste bli frisk. Detta är ju trots allt sista "riktiga" skolveckan på väldigtväldigt länge.. och då menar jag ju länge som i "över sommaren" utan kanske flera ååår!

Sen jag kom hem har jag ringt försäkringskassan ang. min mobil, pluggat nk dvs. gjort 30 uppgifter.. lite stolt är jag faktiskt att jag pallade ;p sen har jag gjort PP till min lilla redovisning i filosofi jag ska ha imorgon + skrivit färdigt etikdagboken som också är till imon. Så nu är det dax att sova känner jag... för imorgon väntar med plugg.. suck.

Köpte förresten en ny mobil igår.. det blev en Sony Ericsson Vivaz.
Sådär ser den lilla jäklen ut, får hoppas att jag kan behålla denna längre än vad jag gjorde med den andra (Y).

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0