I'm back

Sådär ja, då var man landad och hemkommen till Sverige efter en låång resa. Resan är över och ja.. vad ska man säga? Den var galen! Sjukt kul var det, fest 11 dagar sen blev man sjuk från i torsdags, mindre roligt eftersom man inte pallade göra mycket i Barcelona. Blev dock lite shopping, bl.a. en ev. studentklänning.
Vi gick runt lite i staden och jag gillar den verkligen, skulle lätt kunna tänka mig att bo där i framtiden!

Lloret var väl ändå det sjukaste... helt galet enkelt sagt. Zoo är alla vårat älsklings ute-ställe, där avslutades många kvällar. Dj:n var ju den grymmaste, typ 50 bast och ascool :D Har även "upptäckt" några nya härliga låtar där nere, två av dom är tillomed tyska!! Det var f.ö. sjukt mkt tyskar där nere, säkert 90% av alla var tyskar! Så där hade man lite användning av tyskan man lärt sig (;

Ja, det är många sjuka saker som har hänt men skulle jag skriva det här skulle det ta alldeles för lång tid och det har jag inte tid med. Måste ringa Sörgården där jag ska jobba i sommar för att få lite info, måste ringa försäkringskassan angående mobilen, måste skriva färdigt loggboken, etikdagboken och egentligen borde jag börja plugga inför tyska och nk-proven som är på fredag, samt förbreda min lilla filosofigrejj till onsdag.

Teuqila-bar säger jag bara, 0.9 Euro för 1 shot (;


Denna veckan är en helvetesvecka rent ut sagt, meen, även den sista "riktiga" veckan i skolan på antagligen flera år. SJUKT eller vad?? Sen är det 1 och en halv vecka som är rena leken, fan vad kul :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0