Håll ut

Tjaao!
Min goda mat! Typ världens längsta bild f.ö.?!
Idag var det en ovanligt lång dag i skolan. Hade Nk under förmiddagen, sen stack jag Jessica och Martyna till Coretto och åt lite mat. Mycket gott. Sen gick jag och Jessi på stan lite innan jag stack tillbaka till skolan där jag hade geografi med ett litet test... gick ju helt ok, spelade ingen roll iofs hur det gick eftersom det ändå inte påverkar betyget något.

Sen hade jag lite panik eftersom jag måste skriva ett matchreferat vilket ska vara inne imon... har haft 4 veckor på mig.. men eftersom jag är tidsoptimist + att jag hade 37825 andra saker att göra innan Spanien så tänkete jag att jag kunde göra det efter... det sket ju sig ganska mkt. Hittade tillslut en match som spelas på söndag så den ska jag kolla på... dock sa läraren att han får se om han hinner kolla igenom referatet sen... får hoppas på det bästa helg enkelt!

Stack ner på stan med födelsedagsbarnet Mathilda sen för att hjälpa henne hitta skor till studenten.. det gick väl sådär då hon vill ha ett par röda skor.. vilket inte är det lättaste att hitta med Växjös "enorma" utbud på skoaffärer (Y). Hittade ett par till dig här Mathilda, försök gå i dom så är du duktig (;

Åkte hem och har pluggat Nk och Tyska ganska mkt sen dess... duktig har jag faktiskt varit! Dock fick jag reda på att jag hade en till uppgift i Filosofin som jag måste göra på måndag som de gjorde när vi var in Spain... suck, det tar ju aldrig slut :(

Okej, nu skrev jag ju allt annat än vad jag hade tänkt att skriva i detta inlägget... så får helt enkelt ta det nån annan gång.. för ikväll ska jag fortsätta med pluggandet och duscha oså... tänkte lägga mig tidigt men fan... klockan är ju redan kvart i 10 :O vart försvann tiden?!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0