Fortfarande helt borta

Hejsan!
Kunde knappt somna igårkväll, sjukt jobbigt när det är så, och sen att man skulle upp strax innan 6 gjorde inte saken bättre. När jag var påväg in till stan kommer jag på att jag har glömt att ta med mig BH som jag skulle ha efter träningen... typsikt.. så borta är jag nu för tiden känns det som!
Som tur var har jag en snäll mamma som var påväg in till jobbet men vände bara för att åka hem och hämta en BH och sedan köra till gymmet och lämna den!

Åkte till skolan och hade filosofi sen pratade jag och Lina med Mattias för att fråga vad vi skulle göra på M&S-journalistiken och då skulle vi i princip bara få en uppgift så vi tog uppgiften då så vi slapp gå på lektionen.
I och för sig hade det inte spelat någon roll för mig, satt kvar i skolan och skrev färdigt filosofi-arbetet och sen när jag skulle skriva ut skulle självklart skrivaren krabba så den skrev bara ut 3 sidor.. fick mejla den istället!
Fatta hur skönt det är att den är inlämnad nu, den har varit hemsk, minst sagt!

Kollar på tv nu, har läst lite inför nk-seminariet och ska nog försöka göra färdigt religions-uppgiften sen.. om jag orkar!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0