En liten sten har fallit

Tjao!
Dagen började tidigt, dvs. klockan 5.50 då jag gick upp, fixade mig och pluggade lite innan jag tog bussen vid kvart över 7. Prov i Tyska klockan 8. Det var två delar, första delen utan böcker och andra fick man använda grammatik och ordbok. Resultatet för första delen kom upp på intranätet redan efter typ en halvtimme... och jag fick Mvg :D Så jäkla najs, nu är det bara att hoppas att jag inte sumpade det på andra delen.. måste ha mvg!!!

Satt och pluggade lite med Leila och Mathilda inför nk-provet... gick väl helt ok, var två stora uppgifter där man skulle reflektera och analysera en massa... efteråt skulle jag och Mathilda haft PA-möte... men nej, då hade självklart läraren gått hem... så typiskt ;s
Muuums ;D
Vi stack ner till stan för att kolla på väska till balen men den jag ville ha var slut.. så ska kolla på måndag istället... gick och köpte naturgodis innan vi åkte hem. Fan vad gott det är, var ju sjukt längesen jag åt det!

Nu är jag äntligen hemma och ikväll blir det så lungt det bara går. Ska bara kolla på tv och chilla.. inte göra ett skit! Var längesen jag faktiskt inte gjort någonting under en helg så nu ska jag passa på! Ska kolla på alla GG och Oth-avsnitt jag missat!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0