Bland det sjukaste

Om ni inte orkar läsa allt så läs åtminstone sista stycket... SJUKT minst sagt.

Har för en gångs skull rört på mig lite smått.. efter ett antal dagars stillasittande.. kan ju inte träna när jag är massa förkyld och har inte gått några promenader heller.
Men igårkväll tog jag mitt förnuft till fånga och gick en långpromenad... mötte sedan Johanna och vi gick en promenad och sedan hem till mig där vi kollade på filmen Couples Retreat och åt popcorn med dipp, vår specialare (;

Idag har det varit fullt upp. Åkte in till stan och hämtade min studentskylt, riktigt najs måste jag säga.. lite tråkigt att ha sätt den innan kanske.. men nu blev det så eftersom jag var med och "designade" den.
Sen stack vi till IK där jag hämtade ett träningskort. Så sjukt najs, dom har ett erbjudande till alla som tar studenten nu och kan visa upp CSN-kort- Gratis träning hela sommaren!! Sen får man väl se hur mkt träning det bli.. men jag förlorar ju i vilket fall som helst inte på det! Passa på att hämta ditt kort du också!

Sen stack jag och pappa till Sandsbro där vi kollade fotbollsmatch. Anledning- jag skulle skriva matchreferat.. vilket jag skrev när jag kom hem. Nu är det bara en filosofi-uppgift kvar imorgon.. hatar det. Det är så sjukt tråkigt att jag nog ger upp snart.. kan ändå inte göra mkt åt mitt betyg så..vafan.

Sist men absolut inte minst tänkte jag ta upp en sjuk sak jag såg på AB idag. En liten pojke på 2 år som är beroende av cigg.. han röker seriöst 2 paket om dagen. Så jävla sjukt rent ut sagt :S Hur fan tänkte hans pappa när han bjöd sin son på cigg första gången när han var 18 månader?!!! :O Blir så ledsen när jag ser sånt.. så sjukt att det kan bli så. Det ser så hemskt ut att en så liten pojke som han, sitter och röker som en vuxen...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0