Virrig

Tjao!!
Idag var en najs dag. Åkte in och började träna vid 7 och höll på i 2 timmar. Skulle gå till skolan sen, så håller jag på att sms:a oså går jag rakt in i en jävla lyktstolpe!!! hahaha. Dog nästan lite xD

Sen efter kanske 5 min så när jag kollar upp mot vägen så kommer en bil och skuggan av bilen åker rakt mot mig så jag får värsta rycket och hoppar till, trodde bilen skulle köra på mig... men det var ju bara skuggan :P

Sen när jag nästan är framme vid skolan så kommer någon och typ "klappar" till mig på axeln, så jag blir ju rädd och får till ett litet "skräck-ljud" (som det låter när man blir rädd) oså vänder jag mig om o ser Martyna, men det roliga är att jag fortsätter med det ljudet i typ 2 sekunder till hahah :P

Kom till skolan och hade Filosofi i 2 timmar, sen slutade jag. Gick och lämnde ut några CV.. önskar att det var lättare att få jobb - jag måste ha ett jobb förfan!!!!!  Sen stack jag och mamma och kollade balklänning igen. Hittade en som var väldigt fin faktiskt.. så nu står det mellan två stycken.. får se hur detta slutar!

Nu har jag i princip sammanställt fakta till geografin så ska nog börja läsa lite till NK-provet... vill inte vara ute i sista sekunden till detta provet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0