Vååår

Såhär ser det ut på vårt tak nu, inte kul att få i huvudet:p
Tjaa!
Idag var det helt molnigt när jag vaknade, blev lite sur eftersom det stått att det skulle bli fint idag!! Åkte till skolan för en onödig 45-minuters lektion. När den var över var det riktigt fint väder, helt klarblåhimmel och nästan lite varmt i solen, våren börjar smyga fram!!! Tog 12.30-bussen hem.

Hemma satt jag mest vid datorn och slöade, kollade upp lite grejjer till geografi-arbetet oså.
Nu har jag nyligen kommit hem från en skön promenad med mamma. Vädret är ju bara såå underbar!


Vi pratade endel om studenten, vad vi ska ha för mat o massa sånt. Känns sjukt att det är så nära nu. På ett sätt ska det bli grymt kul men ändå.. kommer sakna alla som man är så van vid att träffa + att jag får bara panik på vad jag ska göra i sommar/ resten av mitt liv!!!!
Ändrar mig hela tiden om vad jag ska göra, ena studen vill jag åka till Norge o jobba, andra Australien, sen USA som Au Pair, sen måste jag till Thailand också..det måste jag
bara!! Bort från Sverige, det är iaf något jag vill som ni märker!
Kan dock tänka mig att stanna kvar nått år om jag skaffar ett jobb så jag tjänar pengar.. men sen så.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0