Need to find someone soon!

Gick upp klockan 05.45 för att senare åka in till stan och träna, började vid 7 och höll på i nästan 2 timmar!
Stack till skolan, kom för en gångs skull inte försent! Hade filosofi sen lunch och sist tyska.

Sen gick jag och Leila ner på stan för att kolla balklänning åt mig. Första stället fanns det inte så jättemkt, hittade en som var fin men lite för liten. Sen gick jag till ett annat ställe där dem hade många fler, kollade lite snabbt och provade några, hittade en som var väldigt fin faktiskt! Känner att jag är ute ganska sent, måste ju hitta någon snart!! Får åka ner nån dag med mamma så jag kan bestämma mig!

Kom hem för inte så längesen, åt lite mat och ska väl plugga lite ikväll. Har ju kommit upp nytt avsnitt av GG nu, ska nog kolla på det lite senare!

Fint väder blev det ju också tillslut, det gillar vi mktmkt!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0