Ullared

Hej!
Idag har varit en toppendag!! Gick upp vid 6, åkte vid 7, var framme i Ullared vid 9-tiden! Gick runt och hittade massa småsaker samt lite kläder och 3 jackor (!), riktigt najs måste jag säga, alltid kul att ha lite nya jackor :)

Sen hände en rolig grejj! Mamma fick syn på "ullareds-morgan" så hon ville att jag skulle ta kort på honom, hon ställde sig framför mig vilket också var några meter framför honom för att det "skulle se ut som jag tog kort på henne" men det misslyckades ganska mkt eftersom det blev suddigt, så hon tjatade att jag skulle ta ett till kort men vafan, tyckte det kändes så fult.
Så det hela slutade med att jag gick fram till Morgan och frågade om jag fick jag ett kort, och visst fick jag det :D Han ställde sig snyggt och posade och frågade vart jag kom ifrån oså!

Vid 8 var vi färdiga och åkte hem efter en lååång dag! Jag översteg min lilla budget, jag hade med mig 1500 för brukar bara handla mellan 800-1300 kr, men idag blev det 1875:- + smink som man köper separat, så nu blir det att ta pengar från mina sparade pengar -.-

Nu är jag sjukt trött och vill bara sova, men har massa skit och fixa och vill just nu bara dö, för jag får lite damp. Mycket damp. Inget vill samarbeta med mig just nu. Tänkte lägga in bilden på morgan men idiotmobilen vill inte hitta bilden när jag kopplar in den i datorn... så håll utkik så kommer det nog en bild snart.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0