Skönt, gött, najs

Jaappp, ungefär så känns det nu! Nk-provet som jag pluggade till ungefär hela eftermiddagen + liten del av kvällen + typ hela morgonen är över... och det gick helt ok. Ska inte säga mer än så, för då går det aldrig som man förväntat sig.

När jag kom hem idag så hade mamma gjort fruktsallad och bakat frallor som jag åt, väldigt gott! Nu håller jag på o måla mina naglar lite, hatar det egentligen, så jävla jobbigt när man alltid ska stöta emot något så det blir förstört!!

Hittade lite bilder sen i fredags!
haha, fan vad allvarlig jag ser ut på andra bilden:p


Nu har jag nog äntligen kommit på vem jag ska intervjua!!! Har gått o varit orolig för det nu eftersom arbetet ska in på fredag... men som sagt, nu vet jag, ska fråga henne bara så hon går med på det :)

Så nu är det väl bara PA som jag är lite orolig för.. annars känns allt sköööönt.
Det är ju lov snart med, sen är det fan-ta-mig inte långt kvar till slutet... känns sjuukt!!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0