På banan igen

... kan man typ säga! Övningskörde idag för första gången på typ 4 månader!!
Trodde det skulle vara lite svårt och vingligt, men det gick faktiskt riktigt bra, körde via Stojby till Växjö och in på nån shell-mack och sen hem igen! Nu är jag riktigt taggat på att ta körkortet... det underbaraste vore ju om man hade hunnit få det innan sommarlovet... men känns lite svårt nu :/

Annars har jag inte gjort så mkt idag, mest pluggat till nk-provet. Känner mig inte så säker på det kan jag säga.. tur att det är på tisdag och att jag slutar tidigt imorgon! Får bli plugg hela dagen imorgon...

Nu kollar jag på Johan Falk... sen blir det sova eftersom jag ska upp vid 6 för att träna vid 7.
Jag är duktig! Tjaao

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0