Morgan

Helluu!
Idag hade jag och Mathilda opponering, träffades 30 min innan vi skulle börja för att kolla igenom rapporten. Själva opponeringen gick förvånansvärt bra så vi fick VG, vilket var det högsta man kunde få på denna uppgiften!
Hade dock ingen redovisning på geografin idag utan vi gör den nästa vecka eller efter lovet typ.

Mathilda följde med mig hem en stund innan hennes mamma kom. Jag själv har kollat på Solsidan och Ballar av stål!!!

Nu är det äntligen helg, ska bli sjukt skönt säger jag bara!! Endel plugg måste det dock bli eftersom jag har prov, inlämning och redovisning nästa vecka -.- men ska bli skönt att få sova länge iaf!


Kunde äntligen lägga in bilden på "Ullareds-morgan" nu så here you go!!!

Är han inte sexy eller? (;

Kommentarer
Postat av: mathildagrrrrl

HAHAAH uhhhh lalala

2010-03-18 @ 21:21:45

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0