Mår som man... förtjänar

tjaao!
Igår var det alltså Tingsryd jag åkte till. Maje kom och hämtade mig och hemma hos dom så var Michelle. Hon har nyligen fyllt 19 så Maje hade gjort lite överraskningar för henne, typ massage, bad osv. Sen hade hon sagt att hon skulle ta med sig allt ifrån badkläder och termobyxor till böcker - allt för o vilseleda!
Sanningen var att vi skulle ut sen på kvällen. Vi började förfesta och hade trevligt.

Sen vid halv 10-tiden gick vi ut oså kom en bil och hämtade upp mig Michelle och Maje. Vi åkte mot Karlshamn, men åkte massa småvägar bara för att förvirra. Väl framme i Karlshamn gick vi in på en nattklubb. Eftersom det var gratis inträde innan 11 var vi där ganska tidigt och det var inte så mkt folk, men det droppade in lite efter hand.

Det blev ju mycket dans även om musiken inte var den bästa.. dom spelade världens sämsta remix på min favvolåt- Sexy bitch. Blev sjukt besviken. Sen var ju dj:n typ 50+

Ja, det var en minst sagt intressant kväll, det var alltifrån 18-åringar till 40-åringar.. men det var roligt ändå, hahah dog av skratt när en liten skallig man hela tiden kom fram och dansade med oss, han var såå lojj :D
Efterråt gick vi till nått matställe och åt lite och sen stack vi hem.

Idag gick vi väl upp vid 12-tiden. Hade äcklig huvudvärk som nu är borta men nu är det magen som mår dåligt... Ska nog åka hem med 3-bussen, så blir det kanske lite plugg när man kommer hem... om man orkar.
Annars blir det att kolla på Blåsningen, och Tough Love, såg även att filmen Music and lyric går ikväll, den är ju jättemysig, så den ska jag nog ta o kolla på också :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0