Inte mycket

Tjatjaa!
Idag har inte hänt så mkt. Åt frukost vid halv 1 typ, tog ner lite tvätt, duschade och har ringt till några ställen där jag sökt jobb för att höra att dom fått min ansökan. Sen har jag blivit medlem på Nordjobb.se där man kan fylla i en ansökan så kan arbetsgivare från hela norden gå in o kolla... vore ju kul om man kunde få ett jobb nångång!!!


Eftersom jag är hemma själv blev det Smoothie till "mat" idag :D Gott och ganska nyttigt är det ju iaf! ... näe men det blir väl någon riktig mat också sen ikväll när alla är hemma och ska äta!

Lätt att göra också:
Mjölk och vaniljyoghurt i båda. Skogsbär och hallon i ena och 1 liten banan, 4 jordgubbar och lite honung i andra!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0