Inte långt kvar..

Heluuu!
Idag hade jag tänkt "om jag inte vaknar så sent kanske jag kan åka in o träna"... men vaknade kvart över 12... så det sket sig. Gick upp och segade de första timmarna framför tv:n och läste Klick!

Sen på eftermiddagen kom Mathilda förbi en sväng :)

Jag och Maria. Sommaren 2007. Saknar!

Vid 6-tiden åkte jag hem till Maria och var där hela kvällen. Satt och pratade om allt möjligt, framförallt studenten och balen! Helt sjukt att det är så lite tid kvar... bli galen!! Kommer bli sjukt kul... men är ju ändå orolig vad jag ska göra sen.. måste ju ha en jäkla jobb!!!!

Nu ska jag kolla på några program via datorn som jag missat he he he.. tv-nörd som jag är ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0