I'm good

Tjao!!
Idag har varit en riktigt bra dag, även om jag inte gjort något speciellt. Vaknade redan vid halv 10. Efter frukost och lite tv så började jag plugga, skrev mitt Etik-arbete så nu är det klart! 1 vecka innan det ska lämnas in, och jag är klar!!! Hur ovanligt är inte det??! Brukar alltid vänta tills det är typ 1-2 dagar kvar!
Sen skrev jag några dagar i logg-boken som jag inte hade gjort. Sen gjorde jag nk-läxan, dvs. ca 15 uppgifter, men gjorde typ 12! Sen duschade jag.

Efter det var det dax för mig att göra mat. Jag är ju inte den som brukar göra mat så är ju inte den vanaste om man säger så! Vet inte hur lång tid det tog men jag började väl vid 5-tiden och var färdig halv 7 kanske :P

Det blev kycklingfilé, klyftpotatis, stekta grönsaker och dipp!
Familjen verkade iaf tycka det var väldigt gott! Till o med Pontus tyckte kycklingen var godare än mammas, måste det ju vara bra ;) Jamenar, han är ju inte den som ger mig beröm i onödan ;)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0