Helgen över - Påsklovet börjar

Tjaa!
Har varit lite dålig på att skriva de senaste dagarna. I helgen har Bobby varit här, han kom i fredags. Vi har gjort lite allt möjligt, spelat GH som jag f.ö sög i :p spelat lite andra spel, jag fick visa mina matlagningskunskaper som är ganska dåliga.. men fick iaf ihop en inbakad fläskfilé och klyftpotatis!!

Sen skulle han ju hem igår egentligen... så vi gick till bussen vid 15.15 och bussen går 15.20 så vi var ute i god tid. Väl framme står vi o väntar jättelänge o klockan blir nästan kvart i 4 och då kommer en buss... men det var Braås-bussen som stannade.. vi frågade vart Växjö-bussen var, chauffören sa att den redan gått oså stod vi där o babblade... tillslut säger han "men har ni tänkt på att man ställt fram klockan 1 timme", vi bara "eh hehe näeee" och nästa buss gick inte förrän typ 5 eller nått vilket är försent med tanke på att Karlshamnsbussen gick kvart över 4.

Så vi gick hem till mig igen så åkte Bobby hem idag istället. Som tur var kunde jag gå hem o sova lite innan jag skulle in till stan igen med Mathilda.
Vi gick till rekryteringen för jobb på McDonalds... gick väl inte så bra med tanke på att dom inte ringt. Känns ju ganska jävligt måste jag säga med tanke på att jag kommit till sista intervjuen 2 andra gånger... menmen.. bara att söka vidare. Sen gick vi till bibblan för att hitta lite grejjer till PA, åkte sedan hem med mamma.

Kom nyligen hem från en promenad med Erika, trevligt vare med tanke på att vi inte setts på en bra tag! :)
Ikväll ska jag bara ta det lungt.. är ju sur för att jag inte ens kom vidare så lär inte vara på så bra humör resten av kvällen... Helgen var iaf bra och nu är det påsklov... något positivt iaf!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0