Härlig söndag

Söndagar brukar ju inte vara någon rolig dag direkt, oftast en seg bakisdag eller en pluggdag. Min blev en bra bakisdag.

Jag och Maje gjorde en spontangrejj och åkte in och kollade på Bio. Vi kollade på Farsan, en rikigt rolig film :D Det var en scen som var sjukt rolig, i videon jag lägger upp så kommer den scenen vid 0.45 typ.




Sen stack vi och åt lite mat på Max. Nu ikväll har jag inte gjort mkt, kollade på blåsningen osen skulle jag ju kolla på film... och visst, tv:n är på och filmen rullar på, men kollar... det göra jag då inte :P

Ska snart sova eftersom jag ska upp tidigt för att åka och träna på morgonen innan skolan (Y)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0