Har bestämt mig

Idag var en najs dag. Jag och Mathilda missade dock bussen till skolan så tog en promenad till första busshållsplatsen och satte oss där, solen stekte ju lite iaf (; Hade filosofi för första gången idag, var ganska okej ändå, mkt tänkade.
På e.m hade vi tyska, läste min dikt som var något lol :p

Slutade vid 10 över 2. Maje ringde o frågade om vi skulle ses eftersom hon var inne i stan. Vi åt mat på Hong-Kong, mycket gott. Senare stack vi upp till samarkand... där fikade vi haha :p snacka om fettis-dag!
På samarknad fick delade dom ut kassar med lite trevliga saker i.

Kassen!

Och innehållet + en påse djupfryst vitlök (!) haha


Träffade mamma inne på H&M sen, tänkte inte köpa ngt men hittade ett set med 3 läppglans som jag köpte, kostade trots allt bara 25:-!!
På hemvägen stannade vi på några ställen där jag lämnade ut några CV. Känns typ som att ingen vill anställa nytt folk.. känns hopplöst med att skaffa jobb.

Här är då läppglansen jag köpte! Får se hur de ser ut på sen!



När jag kom hem pluggade jag lite. Tiden har gått så fort, nu är klockan plötsligt 10 över 9!!!

Jag har f.ö. bestämt mig vart jag ska träna nu. Det blir Friskis och Svettis.
Jag var ju o tränade på Idrottskliniken igår. Saken är att visst, det är mycket större än friskis..
men det var något som jag inte tyckte om.. svårt att säga exakt vad.. men kändes inte rätt helt enkelt.
Får hoppas att det inte är så mkt folk på friskis så man slipper köa för motionscyklarna! eheh

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0