Finner inte ord

Gick med i en grupp på Facebook där jag fick se denna videon:


Blev så jävla arg när jag såg videon. Helt sjukt att man kan vara så dum i huvudet att göra något sånt.
Blev riktigt berörd när jag såg videon... fick till o med tårar i ögonen... och jag brukar ändå ha svårt för börja gråta för sånna saker, även om dom är hemska... men här brast det verkligen.
Det gjorde ont inom en och man kände hur ilskan kom fram.
Man får sån lust att bara åka hem till henne och banka sönder henne så hon får lida.
Att hon är så jävla tjock och ful också gör ju inte saken bättre :@


F.ö kollade jag nyss på "Dating in the dark"! Intressant avsnitt idag om man säger så, ena tjejen skrattade som.. jag vet inte vad, men sjukt fult skratt hade hon iaf :P
Sen den ena killen var ju fan helt otrolig. Han trodde sååå mycket om sig själv, trodde verkligen att han var störst, bäst och vackrast. Endel kommentarer var ju rent ut sagt idiotiska och man skämdes fan över honom. Ska inte säga mer än så, ni får gå in själva o kolla!

Kommentarer
Postat av: Leila

fan att det finns sånna cp-människor! usch!

2010-03-24 @ 17:40:08
URL: http://mondoblog.se/leilam

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0