Då var man igång

Hejsan!
Igår köpte jag äntligen ett 3-månaders gymkortFriskis och Svettis, känns mycket bra och det blir perfekt till balen och studenten! Tränade även i nästan 2 timmar. Åkte hem och åt mat sen satt jag och kollade på gamla avsnitt av "frusna män söker kärlek" heh, har kollat några avsnitt innan men nu kollade jag till näst sista avsnittet sen höll jag på o somna. Var sjukt trött verkligen, gick o la mig strax efter 12.

Idag vaknade jag vid 12-tiden så har nästan sovit i 12 timmar!! Hade sjukt ont i huvudet, men det har gått över nu. Gjorde en mycket god frukost med toast och kollade sista avsnittet av frusna män söker kärlek. Blev lyckligt slut för 2 av dom 3 killarna som var med!
Duschade sedan och nu gör jag inte så mkt.

Ikväll får vi se vad som händer. lutar nog mot utgång till Loft. Det är tydligen sista fredagen Loft har öppet för denna terminen som jag har fattat det som, så då får man väl passa på :)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0