Baldejt - check!

Idag har det varit fullt upp minst sagt. Gick upp vid 6-tiden för att träna mellan 7-9. Tränade så jävla hårt idag kändes det som, inte för att jag inte brukar det men idag kändes det extra!!

Gick till skolan och hade filosofi, sen lunch sen tyska. Lektionen var både sjukt seg men samtidigt sjukt rolig. Vi hade en vikare som var allmänt jäkla tråkig. Vi skulle gå ut i 5 minuter för att "känna våren" men våra olika sinnen och vi fick inte prata med varandra... trodde hon seriöst själv att vi skulle vara tysta?!! Sen skulle vi skriva en dikt per grupp... och vår grupp ballade ju ur totalt... ska inte säga så mkt mer än så. Kul var det iaf :D


Man börjar känna av våren och nu vill jag bara att det
ska bli så fint som det är på bilden!
Efter skolan följde jag med Leila då hon skulle hämta sin balklänning sen mötte jag Martyna så gick vi på stan. Sen gick jag för att träffa Ramona på hennes mammas salong. Var där till halv 6-tiden och åkte hem med dom. När jag kom hem åt jag sen stack jag bort till Ramona för att intervjua hennes mamma. Har ju en inlämning i medie- och sportjournalistik som jag tänkt lämna in imon... bättre sent än aldrig :P


Nu är jag äntligen hemma, med en stor kopp kaffe bredvid mig hade jag tänkt att sätta ihop alla svaren till en artikel i mvg-klass, får se hur detta går ;) Har ju iaf sovmorgon o börjar inte förrän 12.35 imorgon så behöver inte få ångerst att jag är uppe länge iaf!

F.ö är baldejten fixad nu. Känns väldigt bra måste jag säga... har inte orkat ta tag i saken utan tänkt "äsch, det löser väl sig"... och det gjorde de ju tillslu! Ska väl passa på o tacka Leila med som kanske var en liiten del i det hela ;) Du vet vad jag är skyldig dig nu... in Barcelooooona ;D
Du får en länk till din blogg också som ett litet plus ;)

Nu har jag bara två stora problem kvar... PA och Jobb... men dom löser vi nån annan dag!

Kommentarer
Postat av: Leila

haha tack så mycket du! :D eyy vaddå en liten del i det hela?? hahaha utan mig hade det aldrig skett! xD

2010-03-25 @ 16:52:24
URL: http://mondoblog.se/leilam

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0