Ausgang

Tjaa!
Gick upp för inte så längesen, för en gångs skull sov jag lite längre!
Igår var det utgång som gällde. Skulle egentligen haft en vit helg men sen frågade folk om jag ville med ut så då kände jag att, vafan, lite kul kan man väl ha, det är ju gratis så why not?!


Stack hem till Ramona där även Robin, Oskar och Daniella var. Vi stack sen med bussen in till stan där även Martyna, Carlos och Julian följde med oss till Lagerlunden. Sen drog vi vidare till Oleó där det inte var något folk typ när vi kom, vilket inte var så konstigt med tanke på att vi kom ungefär när det öppnade.
Men det droppade in mer o mer folk under kvällen och det blev en riktigt bra kväll skulle jag vilja säga!



Idag ska jag bara ta det lungt, plugga nk oså. Är hemma själv till senare under kvällen, sjukt skönt faktiskt, tycker det är härligt att vara hemma själv :p
Får f.ö damp på min dator som dampar hela jävla tiden.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0