Almost Easter

Idag var en slappedag! Började 12.35... faast min buss var ju inne då så kom typ en kvart försent... men det gjorde inget eftersom vi bara arbetade med danserna på ES. Sen kollade vi på redovisningar i Geografi... Gillar inte den extraläraren som är med... försöker ju verkligen grilla alla med massa onödiga frågor!!!


Tog 16.40-bussen hem. Satt och läste lite skvaller sen när pappa kom hem så åt vi vofflor... de tär ju trots allt voffeldagen idag :D
Det är även typ "Tranedagen" idag.. så jag fick paket från Tranan jag =D haha. Fick Bh, trosor och ett skärp... :)



Mamma hade även köpt lite träningskläder till mig + en vattenflaska... snällt!


Imorgon blir det en snabbis i skolan för att fixa lite grejjer... sen är det äntligen påsklov, ska blir riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: mathildagrrrrl

en jobbig jävel besöker ullared, något för dig kanske ;)

http://www.youtube.com/watch?v=ZrSIH4IShfw&feature=player_embedded

2010-03-26 @ 20:33:30

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0