A perfect day!

Detta är en som jag gillade, men ska nog inte ha
den, känns för "tråkig" rent färgmässigt.
Igår var det en riktigt bra dag! Gick upp redan vid 10 för att fixa mig och senare åka in till stan med mamma. Vi kollade på balklänningar -bättre sent än aldrig- och det gick ganska bra, hittade tre stycken som jag tycker är fina så kommer väl ha lite bestlutsångerst + att vi åkte till en affär som precis skulle stänga men vi hann kolla lite snabbt och där hittade jag med en som verkade fin!

Sen stack jag och tränade i nästan 2 timmar, var riktigt skönt! Tiden gick så snabbt med! Åkte hem sen.

Fixade mig o åt mat innan jag åkte in till stan igen och sedan vidare ut till Campus när Martyna mfl. var! Vi förfestade lite och sen stack vi ner till stan och Loft!
Denna kväll blev (till skillnad från förra fredag) ingen besvikelse, mycket folk och massa dans, som vi gillar det :D
Hade faktiskt väldigt kul!

Såhär såg jag ut under kvällen, typ.



Idag vaknade jag sjukt tidigt med tanke på att jag gick o la mig vid 6, gick upp vid typ halv 11 :O Fattar inte vad som hänt med mig, vaknar tidigt varje dag nu ju!! Men rätt skönt ändå, så man inte sover bort hela dagen! Har ju faktiskt pluggat lite nu, trots att jag har äckel-känsla i magen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0