100 days left to the freedom

Kunde verkligen inte somna inatt, gick o la mig vid 1-tiden men somnade säkert inte förrän 3 -.-
Gick upp och åt frukost och drack kaffe, kände mig sjukt seg och otaggad på geografiprov direkt på morgonen... men det gick ändå helt okej. Ska inte säga att det gick BRA för då går det alltid dåligt... Men minst ett G iaf.

Hade bara en kort svenskalektion sen innan jag slutade. Gick ner på stan med Mathilda en snabbis, köpte ett läppstift...typ. 30:- betalade jag, fynd or what?!

När jag kom hem gjorde jag toast, så gott är det :))
Självklart får ni en matbild att dreggla över ;)

Idag är det 100 dagar kvar till studenten!! Tänk, om 100 dagar, exakt 100 dagar, är jag förmodligen jääävligt glad, av flera anledningar... för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit stude-e-nten! Ja, om 100 dagar alltså.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0