Yesterday was Prom

Någonstans i Växjö
Hejsan!
Var några dagar sen jag skrev senast, men har varit ganska mkt nu. Ska försöka sammanfatta lite.
Måndag- Hyfsat vanlig dag i skolan, fika på filosofin + sista lilla seminariet. Inget mer plugg :D

Tisdag- Skulle på utbildning för alla nya sommarvikarer där jag ska jobba i sommar.. kom strax innan 8 och får reda på att det är på onsdag... så jävla irritirande... nästa buss hem gick inte förrän 10.50 och jag visste knappt vart jag var, bara i ett nybyggt område kring evedal. Gick tillslut till mammas jobb vilket ligger på araby.. så det tog ju ett tag. Väl där lekte jag med barnen lite, blev trött och gick och la mig i en massagestol, riktigt skönt vare :D Låg där i 2 timmar, sen åkte jag in till stan, köpte bal-väska och sen gick jag till frisören för att klippa och färga håret. Blev nöjd!

Onsdag- Åkte in tidigt för att jobba mellan 8 och halv 12. Vid 12 var jag hos frisören och fixade frisyr och sminkning, sen upp till mammas jobb för att ta på mig klänning, smycken osv. Skjuts till David där det var lite "för-mingel" innan balen. Min baldejt Henkes mamma körde oss till slottet där kvällen fortsatte. Först massa mingel och fotografier, sen tre-rättersmiddag, sen vals, där jag och Henke ägde... eller inte haha. Sist men inte minst blev det ju festmusik, så då gick det att dansa... eller lite iaf, var lite svårt i klänningen :p
Kvällen var iaf sjukt bra med god mat, fina vänner, och inte minst, en toppen-kavaljer :D

Torsdag- Ställde klockan på halv 9 för att se om jag pallade skolan.. det gjorde jag inte, så stängde av klockan och somnade om. Vaknade innan 12, vädret var toppen, så vid 1-tiden solade jag nån timma eller två! Drog in till stan där jag mötte upp Leila och Emma. Vi köpte glass och gick sedan till Katedrals bal. Alla var så fina! Fast det var ju vi också iofs (; Stack hem och gick promenad med mamma.

Nu ska jag kolla alla balbilder, sen blir det nog sova. Imorgon är det ju skattjakten så måste vara pigg och glad på morgonen.. 9 träffas vi.. då blir det sup!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0