studentsång

Tjeena!
Dagen har varit najs. Åkte till skolan och tömde resten av skåpet, så nu kommer jag aldrig mer använda det skåpet igen! Alla 3or samlades i samlingssalen där vi övade på studentsången, kan väl den första raden typ hehe. Sen skulle vi klassvis komma på ett litet "nummer" som vi ska visa upp under studentlunchen. Vårt kommer bli ganska roligt måste jag säga ;D Snart så... endast två dagar kvar, galet!
Gott eller vad?!
Jag och Mathilda gick ner på stan och sen kom Raisa. Vi gick till ett ställe där Mathilda tog hål i örat, snyggt blev det också! Sen gick vi till Skåres och tog en fika, gott kan man lugnt säga att det var!

Tog 3-bussen hem och har inte gjort så mkt vettigt sen jag kom hem. Håller på o fixa naglarna nu. Måste testa frisyr till studenten med så man inte stå där på onsdag morgon och det ser helt fult ut med studentmössan på!!
Nu ber vi till vädergudarna att det blir lite fint väder också... ser väldigt mörkt ut nu :< Så länge det inte regnar och är kallt är jag väl lite nöjd iaf.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0