mini-trip

Då var man hemkommen för några timmar sedan. Det blev en heldag med Johanna. Vi åkte först till Kalmar där vi shoppade lite, köpte lite kläder!

Johanna kör bilen och jag är väldigt trött.
I kalmar delade vi på en pizza!

Sen åkte vi över till Öland och Borgholm. Där köpte vi glass och satte oss lite i hamnen. Gick och kollade i en sån tattar-affär som säljer sjukt fula kläder!!

Jag hittade denna snygga skjortan...;)Johanna föredrog lite mer.. slampiga kläder.. haha.

Sen hittade vi dessa "snygga" solbrillor.. eheh

Sen åkte vi vidare till Köpingsvik.. alltså där jag jobbade förra sommaren. Lite minnen dök upp!! Gick en liten runda där och satte oss sedan vid strandpromenaden. Vädret var ju underbart så det har varit en toppendag!


Nu måste jag sova om jag ska orka med morgondagen. Börjar nya jobbet imorgon, början halv 8 och slutar 16. Sen är det brandövning mellan 17-18...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0