lite spontant sådär

Tjao!!
Igår var ju Johanna här! Vi satt och zappade mellan kanalerna, kollade på massa slut av filmer, men vi kollade iaf på hela "En prinsessas dagbok 2", gullig film med världens snygging Chris Pine, han är ju så sjukt snygg!!

Snyggingen är till höger om ni inte förstod (;


Sen satt vi och pratade lite och jag vet inte hur idén kommer upp. Men vi bestämmer oss iaf för att åka till Kalmar idag för en liten shoppingtur och bara gå runt vid hamnen oså. Vädret skulle tydligen bli ganska fint där idag, så mysigt tänkte vi!

Så nu sitter jag här och väntar på att Johanna ska komma så vi kan åka! Synd att jag är så fattig bara, tur att jag har två presentkort på HM och ett på Gina, så det är väl dom affärerna jag får hålla mig till ;)

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0