jobb

Två arbetsdagar är över och jag börjar vänja mig. Igår efter en sisodär 2-3 timmar kände jag bara "hur fan ska jag palla jobba med detta i 5 veckor?!?!" men det blev bättre och bättre.. och idag när jag hade kvällspasset var det ännu bättre...!

Efter jobbet gick jag en promenad och nu är jag hemma, nyduschad och ska kolla lite tv och äta något. I
morgon
är det student som gäller, rättare sagt, Johannas student! Åker dock inte till skolan eftersom den ligger en bra bit härifrån men går förbi en sväng efterråt!

Det blev ett kort inlägg idag.. men pallar inte skriva mer.. har inte hänt så mkt... Förutom att jag fick reda på idag att jag ska få en till kusin i december, Grattis säger jag till Peo och Maje, jätteroligt verkligen :D

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0