Imorgon smäller det

Heej där!
Dagen började med att jag åkte in till Erikas student! Sen åkte jag Ramona och Mathilda upp till samarkand där jag köpte lite blommor. Tog 14.10-bussen hem. Fixade lite grejjer innan jag stack till Erika på studentskiva eller vad man kallar det :p Trevligt var det iaf!

Stack hem ganska tidigt eftersom jag måste fixa en massa inför imorgon. Tänk.. imorgon tar jag studenten!! Känns helt sjukt.. kan fortfarande inte fatta! Fick faktiskt lite tårar när jag satt och skrev mina hemmagjorda kort till några kompisar jag ska ge till imorgon. Känns så sorgligt att man aldrig kommer träffa dom på samma sätt som man gjort nu i 3 år. Såklart det ska bli superkul med student, slippa allt plugg oså.. men kommer verkligen sakna min fina vänner. Det är dom som gör att man orkar gå till skolan, dom som får en på bättre humör om man är sur eller ledsen, dom som hjälper en om man har problem med något... dom som alltid finns där!

Nä.. nu får det vara slut på det deppiga.. nu måste jag fortsätta fixa..!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0