Helgen över, jobbveckan påbörjad

Fint väder på fredagkvällen.
Hejsan!
Nu är helgen över. Var ju i Karlshamn hela helgen.
Var mysigt, fint väder på lördagen så det blev frukost vid havet! Oså försökte vi sola med, gick inte så bra då det blåste så man frös ihjäl typ så vi gav upp efter ett tag! Annars har det mest varit lugnt, lite promenad, lite spel o lite så!                                                Blåsigt men fint!

Idag var min första jobbdag på dagiset. Var helt okej, var med vid frukosten och sen när barnen var ute. Sen fick jag putsa fönster.... kanske inte vad man förväntat sig när man kommer till ett dagis.. men ska inte klaga.

Nu i eftermiddag har jag faktiskt varit snäll mot min lillebror. Spelade två spel med honom och så tog vi en smygfika "som inte mamma får reda på" som han sa hehe. Sen har jag tagit ner alla blommorna och sköljt dom och hängt upp dom som fortfarande såg någotlunda normala ut, så att dom kan torka! Mycket mer har det inte blivit. Ska ta och gå en promenad snart tänkte jag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0