Första jobbveckan över!

Tjena!
Var några dagar sen jag skrev sist men gör väl en kort sammanfattning av dagarna.
Onsdag- Var ledig, var ute och joggade för första gången på sjukt länge!! Kände hur otränad jag var då jag fortfarande har träningsverk i benen hehe. Framåt kvällen gick jag hem till Johanna som tagit studenten! En mycket trevlig kväll blev det!

Josefin med Studenten!

Igår- Jobbade 7-15, helt okej var det ändå, börjar vänja mig mer och mer! Efter jobbet framåt kvällen gick jag en promenad och mötte sedan upp Johanna för att gå ytterliggare en promenad, blev en ritkigt lång runda, gick ut mot Ödetofta-hållet. Senare på kvällen kom hon hem till mig så kollade vi film och pratade mest (:


Idag har jag inte hunnit med så mkt, ätit frukost, duschat och börjat ta ner lite grejjer jag ska ha med mig. Åker in till stan vid halv 3 och sen vid halv 5 tar jag bussen till Karlshamn där jag ska vara hela helgen!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0