Detta alarm

Tjeena!
Dagen började väl inte bäst precis.. vaknade av att jag hör mamma öppna dörren och fråga när jag börjar. Halv 8 säger jag. Hon svara "men klockan är ju nästan 20 över 7!!!!".... ajdå. Glömde ställa alarmet igårkväll... det blev bara att gå upp, klä på sig och cykla iväg. Som tur var, var mamma snäll och bredde 2 mackor jag kunde ta med mig! Jobbet var rätt roligt ändå!

När jag kom hem stack jag och Pontus bort och spelade tennis! Första gången iår.. roligt som vanligt!!! Sen stekte jag lite när jag kom hem, har brännt halva skinkorna nu så de är helt rosa typ :p Åt mat, grillat blev det. Så härligt är det nu på sommaren med grillad mat, sitta i uterummet och bara njuta av det underbara vädret! Sen cyklade jag ner till sjön där familjen var, tog mig ett dopp i ett inte alls så kallt vatten, riktigt skönt ju!!

Kom hem från en långpromenad med Johanna för en stund sen! Haha så fult, Johanna berättade att hon tyckte det var kul när hon läste min blogg, för det som står är typ "nu ska jag åka till Öland med Johanna", "Ska gå en promenad med Johanna", "Ska till stan med Johanna"... johanna johanna johanna xD

Ibland kan det vara rätt fint i Rottne trots allt (:

Duschade nyligen och ska nog bara kolla på tv innan läggdax. Tänkte att jag skulle lägga upp bilderna från midsommar på FB ikväll... men det sket sig.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0