3 days left

Tjaoo!!
Snart är även denna helgen  över och det har varit lite fullt upp.
I fredags var det skattjakt, vi kom 2:a... av tre klasser :P Aja, bättre än sist iaf (; Sen åkte jag till Tingsryd på kusinens student. Måste säga att det var sjukt lamt när de skulle åka runt, de åkte runt ett torg, varv efter varv.. blev ganska enformigt! Sen var det mat och snaps hemma hos Krille.
Broder var glad..(;
Efter det åkte jag, Broder, Peo och Maje till Ryd för att gå på Michelles student! En trevlig kväll blev det, åkte sedan hem och sov hos Peo och Maje!

Igår var det ju toppenväder så det blev en del solning. Åkte hem med pappa och Pontus, eller dom släppte av mig i stan hos Maria. Vi stack senare till Rebecka dit Elli också kom, det var dax att fira Rebecka som fyllde år 1 Maj.. bättre sent än aldrig som man brukar säga! En mycket mysig kväll som vanligt!

Idag har jag städat mitt rum ordentligt. Har typ dammat allt som går att damma! Har även hämtat stolar, bord och porslin från grannen. Skurade stolarna också, duktig som jag var! Har helt enkelt varit en fix-dag inför studenten!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0