12 timmar

Tjena!
Idag var en lång dag kan man säga! Började jobba på dagiset vid halv 8. Slutade vid halv 12 så cyklade hem och solade typ 45 minuter, åt lite mat oså innan jag stack till andra jobbet vid 2. Där jobbade jag till 10, så har jobbat sammanlagt 12 timmar idag!! Dock är jag faktiskt inte så trött, kanske för att jag druckit massa kaffe nu under kvällen :p

Hann knappt komma hem innan jag stack ut på promenad med Johanna! Det har blivit lite av en vana för oss känner jag, är typ ute varje kväll! Vi pratade midsommar och nu känns det som det mesta är löst och det blir att åka till Öland.. imorgon! Sen får vi se hur det blir med allt, detta kan bli intressant!

Lite bilder från midsommar -08/09, underbart!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0