Vart tog tiden vägen?

Tjena!
Dagarna bara går och går, snabbare och snabbare hela tiden. Känns som man gör saker hela tiden.. vilket på ett sätt är kul, så man inte bara sitter hemma o degar.. men kan vara skönt att ha någon sån dag också! Har t.ex. inte fått sova ut ordentligt sen förra måndagen!
Kom ju hem från Stockolm i tisdags. Kommer inte ihåg om jag skrivit något om de sista dagarna och orkar inte kolla.. men iaf, det blev en hel del shopping under måndagen... i söndags var det även pubkväll med grönan och sen blev det cider och karuseller på Grönan under måndagkvällen :)

När jag kom hem hade jag 20 minuter på mig innan det var dax för jobb till nio på kvällen. Idag har jag också jobbat, från 7 till halv 4 och hade ingen rast vilket jag egentligen skulle haft.. i 45 minuter. Var hemma en timma innan jag stack in till stan för att träna på ik med Rebecka, lite mer än 2 timmar underhöll vi oss på gymmet (;
När jag kom hem satt jag mest o pratade med mamma och åt, nyligen pratade jag med my lovely Mathilda i tele! Hade mkt roligheter att prata om!! Nu ska jag kolla tv och chilla, kan vara uppe läänge ikväll utan att få ångest, börjar inte förrän halv 4 imon, LYCKA! Oså kommer ju Mathilda en stund innan, de e najs (;

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0