Underbar känsla

Sådär, då har jag tränat mitt första pass sen Spanien! Innan brukade jag ju alltid träna på friskis&svettis, men nu har jag ju kort på Idrottskliniken. När jag var där en annan gång tyckte jag inte så mkt om det.. men nu måste jag säga att jag gillar det, är ju mycket större än F&S! Så där tränade vi i nästan 2 timmar, väldigt hårt körde vi så nu är man helt slut i, framförallt benen! Men vilken härlig känsla det är efteråt!!!
Tog en lojjebild innan (;
Nu ska jag äta lite "mat" eftersom jag inte hunnit det.. får bli en sån pizza man stoppar in i ugnen, snabbt och gott! Sen ska jag träffa Johanna! Vi ska väl gå en liten runda, kanske sätter oss vi sjön och pratar lite (:

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0