Tennis

Tjena!
Dagen har varit najs. Jobbade som vanligt 4 timmar på förmiddagen.. sen när jag kom hem solade jag ett tag. Följde senare med Johanna till stan för hon skulle hämta sitt nya körkort, denna gången lyckades hon hehe. Sen stack vi ner till stan och kollade lite i affärerna. Själv köpte jag ett linne och en tunika på Vero Moda. Självklart hittade jag det på rean, fattig som man är, det kostade bara 179:- sammanlagt ;D
Tennis i underbara Strömstad <3
När jag kom hem stack jag och pappa bort och spelade tennis. Så kul är det verkligen, speciellt när det är sånt underbart väder också!! Så nu har jag fått min motion för idag!
Har precis duschat och nu ska jag kolla på nån film på tv:n. Har börjat få ont i huvudet.. måste nog hämta min vattenflaska och en ipren snarast!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0