Som ett kylskåp

Tjaa!
Dagen som varit har varit braa. Jobbet gick mycket bättre idag än igår, trots att jag började 7 och var grymt trött. Dagen flöt på och slutade vid 3. Gjorde inte så mkt under eftermiddagen. Vid 9 stack jag ut och joggade en runda i 45 minuter, sjukt skönt var det men eftersom jag redan hade träningsverk sen igår gjorde det lite ont. Hann knappt hem innan jag stack igen för att gå promenad med Johanna! En trevlig runda blev det och samtidigt mötte vi mina föräldrar och lillebror som kom med bussen, dom har ju varit i Stockholm!

När jag kom hem hjälpte mamma mig med att beställa bussbiljetter till... STOCKHOLM!!! :D Nästa fredag åker jag, kommer fram på kvällen och åker hem tisdag morgon. Ska självklart till min älskade Martyna! Ska bli så roligt att äntligen ses igen, har ju inte sätts sen sista studentfesten!! Vi kommer ha mycket att prata om, det är en sak som är säker. Sen lär det ju bli endel shopping och festande, perfekt!
Nu har jag nyligen duschat och ligger i sängen, är stel som ett kylskåp och skulle behöva en lång massage just nu känner jag. Imorgon är jag ledig och det ska bli underbart.. åker förmodligen in till stan en sväng!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0