skoor

Tjaa!
Idag har jag varit inne i stan på Stadium som hade massa rea. Hittade 3 par skor, hur bra är inte det?! Ett par löparskor, ett par träningskor för inomhus och ett par vanliga skor, vilket jag verkligen behövde, har typ inga sånna! Det jag fick betala var 300 kr. Tänkte först strunta i löparskorna eftersom dom kostade 350 kr, men mamma var så snäll och köpte dom åt mig! Var även inne på HM en sväng och köpte ansiktsvatten, senn köpte jag en mascara på Lindex.

Nu är jag hemma och äter.. börjar jobba om 45 minuter, är inte speciellt taggad kan jag säga. Speciellt inte eftersom vädret suger hårt. Slutar inte förrän 22.00 så blir att det väldigt lugnt ikväll, börjar ju 7 imon :<

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar!:

Name please:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0